9/29/10

+ istimewa buat putera katak!!+

salam sayang pada kamu,,,

ahakzzz!! saper dia??nanti shayer bgtau,,putera katak,,rasenyer hari telah genap seminggu perkenalan dekat shayer bersama kamu. Tetiba hati shayer takut kerana bab dah melakukan kesalahan. Shayer takut andaikata kalau shayer akan melukakan kamu duhai putera!!ampunkan patik,,

Putera katak,
kamu seorang yang sangat baik. Kamu akan pelik jika seorang yang baik bertemu dengan seorang
yang zalim..ini menjurus ke arah shayer..kamu seorang yang amat budiman wahai putera. Kamu seringkali menyelamatkan sang puteri walau kamu tahu puteri itu hanya memperlekehkan kamu.. kamu berenang sehingga ke dasar hanya untuk mengambil bola emas untuk puteri dan kamu hanya meminta balasan ciuman sedangkan puteri mencemuh dengan mengatakan kamu itu jelik.. zalim sungguh sang puteri dan kamu bersedih sehingga tawar hati untuk memanggil hujan,,jika ini terjadi adakah kamu akan membiarkan kemarau di hati puteri walau kamu tahu hanya kamu yang akan membasahi hati puteri.

puteri!!!
kamu seorang yang zalim..berterus terang jika kamu tidak mahu risiko jangan kamu biarkan putera katak kecewa hanya kerana kamu,,,jika tiada putera katak pasti bola emas kamu tidak akan dikembalikan,,hanya secebis ciuman kasih sayang kamu biarkan putera katak di rundung kesedihan,,zalim sungguh kamu!!

putera katak,
usah bersedih,,pasti,,insan seindah kamu akan menemui jalan yang paling indah,,kemarau di hati puteri kamu yang akan basahi dengan hujan yang kamu panggil...putera katak a.k.a my kecayangan biarkan kesedihan berlalu untuk kamu bahagia..

Hati ini Dan Hati itu