12/20/10

+ hidup dan pilihan +

salam.

life is all about choices!

selalukan dgr perkataan nih. jika anda seorang manusia normal r bab2 wat pilihan nih da jd resam dlm hidup. tp jika anda seekor kucing sila tutup telinga. ngeee~ . per lagih jika anda seorang yang sempurna. awww! perfect ker? hurm. then cerita ttg pilihan nih ada org amat shuker akn bnyak2 pilihan. ada org plak blh tak nk law blh satu jerk. jgn letak banyak2. hehe.

mcm shayer klu letak mcm2 pilihan mkanan dpn mata. opkos shayer masih bijak memilih. free kolesterol, high vitamin, haha. xder r. bab mkanan shayer shuker yg pedas and masam jerk. lau sayur mkn kangkung jerk. lbh shuker ikan dari ayam. hah. kan senang tuh nk wat pilihan.

tuh mkanan, macamner klu pilihan hidup. anda hebat membuat pilihan. hehe. mesti kompius time nk wat. nk terus ke nk tegak. lau ujan tgh jln kena tak benti. traffic light merah sempat tak sampai sharp. ader xcident dpn mata tau tak nk cari jln alternatif erk?

ketika usia sedang mengesot usia dewasa nih. banyak pilihan hidup yg perlu shayer decide? siapa untuk shayer, waner per untuk hidup, n mcm2 agih. eish! bila hidup ini terlalu banyak pilihan ianya ibarat beban an. hurm. da tuh nk wat camner kener r time.

mcm skang nih shayer kena wat beberapa pilihan. ngn otak pening2 lalat nih, shayer mengambil kesempatan bernafas dlm sesak2 kura2 sbb x tau nk pilih yang mana. antara kasih dan kesian. nih lorh yg susah wat pilihan klu kita da fikir akibat tepi bila keterlanjuran muka konfident pilih sesuatu tp akhirnya mkn diri.

kepada sesiapa! sila bantu shayer tekan butang yg ada di dpn mata anda untuk apa kata survey? perh! mmg hangat klu guna survey jerk. adoyai.

sungguh shayer amat tension waktu ini. tak tau nk pilih yg mana an. sila kembali layang2 pemikiran jgn kamoo terbang jauh sbb ini tuan sudah blur. see! taip pun da tunggang langgang. aiyookk! smuga pemilihan undian kali ini tepat kerana ianya untuk cucu cicitku nt.hehe.

doakan keberjayaan kita bersama. huhu.

4 comments:

Amirrah Zawani said...

hidup ni penuh dgn pilihan.. apa2 pun kita kena bijak lah dalam memilih kan :D

azi nur said...

yeah!

http://azisweetness.blogspot.com/2010/12/2010-kata-pergi-2011-kata-mari.html

kayangan said...

hurm.
cik amirrah~ tol tuh

aliefcmoi said...

huhu...betul tu..kita kena mmbuat pilihan yg betul..btw,,be my follower k..i dah follow u..--> http://aliefcmoi.blogspot.com/

Hati ini Dan Hati itu