2/4/10

Ahmad Za'im Bin Mohamad

Ahmad Za'im Bin Mohamad

Seindah nama bak perwatakkannya,
Menjadi keindahan dalam hidup ini,
Membuatkan diriku di ambang bahagia,
melayan diri ini bak bidadari.

Intan mana yang tidak berkilau jika tidak di gilap berhari-hari, hati mana yang tidak di lambung bahagia jika tidak berkirim kasih berhari-hari. Sayang..kata yang paling kutakuti sejak pernah merasa apa itu pedih hati di tinggalkan. Tapi siapa diri ini yang lemah dengan pujukkan dan kata-kata manis oleh seseorang yang dirasa begitu sempurna di mata.

Ahmad Za'im Bin Mohamad insan yang sentiasa membuat diri ini bahagia. Tidak pernah jemu mengungkap kata-kata sayang apatah lagi janji sehidup mati. Diri ini ibarat gila bayang sudahnya.
Menanti dirimu menjadi milik untuk melengkapkan hidupku.

Siapa kata jarak bakal memisahkan kita. jarak itu yang mengajarku erti setia. Menjadikan diri ini bahagia. Jika dulu Kelantan dan Johor bagaikan beribu-ribu batu jaraknya, mengambil masa sehingga berpuluh jam masanya, tapi hari ini ia ibarat di sebelahku. Jarak yang memisahkan ini mengajar kita erti sabar dan tabah. Menjadikan kita bergetar setiap waktu ketika menyulam kasih menanti hari-hari yang indah apabila bertemu, dengan menjadikan ikatan ini lebih suci.

Sayang..
Diri ini berjanji akan membuat dirimu bahagia di satiap waktu. Akanku jadikan dirimu insan yang paling istimewa di setiap kenangan hidupku. Pupuklah kasih sayang ini agar ia menjadi salah satu sejarah yang sempurna dalam hidup ini.

Ahmad Za'im Bin Mohamad&Simirahayu binti Sisis



No comments:

Hati ini Dan Hati itu