8/19/09

pEnaT!!!

ari ni kelas sampai kul 10 jerk.. blik jerk kelas ntah mcner member aku ajak kitorang jln2...huhhhuu...per lagi...
tempat-tempat yg kami lawati:
*karokerrrr-ntah nyanyi sepuas ati mcm org x pnah nk g karokerrr
*bowling-tapi member aku jerk yg main..takut bila aku yang main pin kat blkg yg jatuh..yg kat depan masih lg nyanyi lagu 'negaraku'..(paham2 jerk r)
*jusco-penat sangat...niat ati nk g beli kasut...last2 ntah per yg aku beli pun tak tau r...
huh..penat ni..maner x penat..bukan g naik keter tp naik moto..7 orang..yg paling nk gelak maser kat harris..boleh plak main kejar-kejar ngan member mcm bdk kcik( x sedar diri umo da 20-an) huuhuuu
tp per2 pun beshhh sangat2 yg tak terhingga...pada sahabatku(eiii gedik pnggil sahabat2 ni) korang mmg beshhh..biar per pun jadi aku harap kiter kan tetap bersama..lagi-lagi wat teman rapatku tea n kak nurul....luv u r...

nk upload pic tp nt r erk
aku akn upload gak nt
-kayanganku-

No comments:

Hati ini Dan Hati itu