4/22/10

+dia kembali+

kadang2 sukar dan sukar dan sukar kehidupan ini. Harinih di FB ader someone yg menegur. He said hii.. Shaper dia nih. Dia ada lah kenanganku. Kenangan yang ingin shayer simpan biar sampai berhabuk dan x leyh pakai lagih. Nanti bila dah berhabuk shayer akn buang.

Shayer bukan x shuker dia. Awak baca ker? ok..shayer x benci awk pun m***. Shayer timer awak seadanya. Tapi awak tau kan, naper shayer x nak bersama awak. Awak baik dan awak ada dia yg lebih baik. Shayer tau niat awak tegur untuk berkawan semula. Just for frend but...ahhh..susa nk bgtau..

Shayer harap awk paham. Dalam kehidupan ini pasti ada kenangan. Tapi tak semua kenangan itu adalah indah. Anggap r kenangan itu gambar di dalam album. Kaku! x boleh nak watper2 n just kita tgk jerk. Lau pic tuh da buruk eloklah di buang. Lau sayang nak buang simpan bawah katil. Lau nak tengok gak pakai r mask ke per. Ader habuk x bagus untuk kesihatan.

Buat awak, Shayer bukan xnak kawan dengan awak..Tapi Shayer x nk lukakan hati dia. Even u said she is nothing, tapi awak boleh ker baca hati dia. MAAF!!!



biarkan kenangan itu pergi!!

No comments:

Hati ini Dan Hati itu