4/19/10

+sukarnya untuk memahami dan difahami+

salam..

hari ni hati ini ingin sekali berbicara tentang memahami dan difahami. Shajer jerk starting ngan ayat yang bombastik. Hikkhiik. Hakikat di hati ini yang kusut bila merasakan semua orang xnak faham shayer dan kenapa shayer x faham per yang orang tuh nak. Wahhhh!!!shedey..tragis betul kehidupan yang macam nih.

Kenapa nih. Macam ada yang tak kena dalam kehidupan ini. Shayer takna buat tuh tp nak buat yang ini. tapi kenapa takder orang yang faham. Susah sangat ker permintaan shayer nih. Mesti pelik kenapa shayer ashik berbicara macam orang hilang anak nih an. Meyh, shayer cerita apa yang membuatkan la nina di dalam hati ini.

Shayer nak orang faham shayer. Buat bunda tercinta, Walaupun angah ambik engineering tapi angah tak berminat untuk jadi engineer. Semalam my bunda kater nk resume untuk dia antar kat rakan dia yang bekerja di syarikat construction. Tapi shayer tak berminar untuk jd engineer ker, technician ker, wuteva r. yang penting kerja-kerja mcm tuh. Wahai bunda tolong fahami anakmu ini yang ingin menjadi seorang yang mencurahkan ilmu untuk anak bangsanya. Shayer nk jadi seorang guru,pensyarah ataupun yang berkaitan dan seangkatan dengannya.

Shayer nak orang faham shayer. Buat orang yang berkaitan. Kalau shayer tak layan awak dan x ambil peduli tentang hidup awak itu bermaksud shayer memang xnak ader kait-mengait ngan awak. Kenapa susah nak faham shayer. Shayer memang tak suka kat awak. hurm..dan shayer nak beritau awak yang hati shayer dah x kosong dan macam dah ful ngan orang-orang yang shayer sayang. Tapi..cian awak..ahhhh!!!naper r shayer nih takut untuk lukakan ati orang..lau asyik shayer jerk jaga ati orang saper plak nak jaga ati shayer.

shayer nak faham awak. Awak tau tak yang shayer sayang sangat kat awak. Shayer tak tau nak cakap mcm ner lagi. Naper awak, susah sangat awak nak jelaskan kat shayer isi hati awak. Shayer nak tau apa yang awak rasa apa yang awak fikir dan per2 tentang diri awak. Shayer nak hidup bahagia dengan awak. Shayer nak hidup dan mati bersama awak. Shayer nak jadi bidadari dunia buat awak. Tapi...Kenapa sampai sekarang shayer masih tak faham dengan diri awak.

Ahhhhh!! hidup ini terlalu sukar bila diri ini tidak difahami dan memahami.
 Treeeeettttyyyyy....
otak shayer jammed!!!

No comments:

Hati ini Dan Hati itu