4/29/10

+pondok durian vs villa mewah+

salam...

naper tajuk arinih begini. Shayer berimpian untuk beli rumah ker? masih lagi dalam cadangan. Tapi bukan ini sebenarnya. Shayer ingin menceritakan tentang 'DIA'. Shaper? Shayer amat mengenalinya. Walau dia bukan lagi shaper2 pada shayer.

Isnin yang lalu Shayer telah bertemu dengan seseorang yang patut shayer jumpa. Shayer nak ambek buku report praktikal shayer lorh. Ini bermakna shayer harus bertemu dengannya. Hurm..nak x nak terpaksa. Petang hari tersebut shayer bertemu dengannya.



~~dia keluar dengan sebuah buku di tangan~~
~~dia tersenyum dan membuka pintu kereta~~
~~dia berkata telah lama tidak bertemu~~

choppp!!! awk jgn ckp lebeyh2. Nanti org yg sedang berbahagia bersama awk akn kecewa. Kalau kecewa hati shayer x perlu awk tahu. Cukup r jika ia sengsara. Jangan hati orang lain awak lukai.

~~awak, pernah tak rasa yang awak lebih selesa bersa ex awk berbanding girl awak~~

mungkin shayer gembira dengan kata2 awk. ini bermakna shayer adalah yang terbaik buat awak. Tapi kater2 awk menyedarkan shayer tentang betapa awk begitu mudah melukakan hati org. Jika awk nak,awk dtg jika xnak awk akn pergi. Senang an untuk awak.

M***...shayer nk awk tau, walau di hati ini masih ada secebis perasaan buat awk but shayer xkan turning back. Shayer nk awk tau bukan mudah untuk kita miliki cinta dan lepaskan cinta seseorg.

Jika dulu awk ader pondok durian maka setelah awk tinggalkan pondok durian untuk villa mewah jgn berpatah balik kerana di pondok durian xder swimming pool. Hargai dan tetaplah disitu. Pondok durian xkan kemana2 kerana dia hanya tunggu taufan yang akan merobohkannya dan menunggu musim durian kembali.
kadang2 shayer merindui awk gak

1 comment:

Anonymous said...

pondok durian yang indah

Hati ini Dan Hati itu